O Concello de Lugo presentou este venres na Feira Internacional de Turismo de Madrid, Fitur 2024, unha cidade 'naturalmente irresistible', a campaña coa que o executivo municipal aposta por un turismo de calidade e sostible. O delegado da área de Dinamización Económica e Relacións Institucionais, Mauricio Repetto, foi o encargado de presentar o novo spot da campaña, no que se pon en valor a riqueza patrimonial, gastronómica e paisaxística do municipio, así como as súas citas festivas máis emblemáticas: o San Froilán, o Arde Lucus e o Caudal Fest.
"Lugo combina todos os ingredientes para ser un destino turístico de calidade e non masificado, cun enorme potencial histórico e natural –con tres Patrimonios da Humanidade e inmerso na Reserva da Biosfera Terras do Miño– así como gastronómico, piares sobre os que estamos a traballar dende o Concello para transformar o sector, xerando produtos e experiencias turísticas innovadoras, ao tempo que desestacionalizamos a oferta para conseguir que cada vez máis visitantes nos veñan a coñecer ao longo de todo o ano", explicou o edil.
Repetto fixo fincapé na relevancia da gastronomía na promoción turística de Lugo cidade e provincia, "non só pola calidade dos nosos produtos locais, senón tamén pola riqueza das receitas para a súa preparación por parte dos nosos cociñeiros e hostaleiros, de aí o lema: …E para comer, Lugo! amplamente recoñecido".
Neste senso, apuntou que "a gastronomía é, ademais, o eixo central do Plan de Turismo Sostible que activamos desde o Concello de Lugo: '...Et edendo, Lucus: Un percorrido histórico pola enogastronomía', un plan que desenvolveremos con fondos europeos da Estratexia Estatal de Recuperación, Transformación e Resilencia do Goberno central e para o que acadamos unha achega de 2 millóns de euros".
"Dentro do programa desta estratexia –acordado cos axentes turísticos– converteremos un edificio emblemático, A Fábrica da Luz, nun centro de enogastronomía, que nos permitirá unha conexión da gastronomía desde a época pre-romana ata a actualidade", subliñou Repetto.
Ademais, cobrará unha especial relevancia o traballo de investigación histórica e recuperación de actividades e oficios que tradicionalmente se podían realizar en Lugo vinculados á alimentación, recuperación de apeiros tradicionais (para cultivo, elaboración de alimentos etc.)/ etc.), embarcacións (batuxos para navegar e pescar polo Miño), etc.
Tamén se realizará unha recuperación de receitas que se perderon non tempo. "Boa parte deste material poderase utilizar como elemento expositivo na Fábrica dá Luz, converténdose non só nun centro para degustar especialidades enogastronómicas, senón tamén para ter unha participación activa potenciando experiencias e recuperando o legado que a cidade máis antiga de Galicia pode ofrecer", destacou o concelleiro.
O Plan incluirá, así mesmo, accións de apoio ao emprendemento no sector turístico e unha ambiciosa estratexia de mercadotecnia e comunicación dixital, e o deseño de produtos que ensinen a nosa riqueza patrimonial a través da realidade aumentada, "o que nos permitirá chegar a todos os recunchos do mundo para dar a coñecer e convidar a visitar a nosa cidade: unha cidade naturalmente irresistible", concluíu.
Na presentación da campaña, que tivo lugar no Stand de Galicia en IFEMA, tamén participou a concelleira de Cultura e Turismo de Lugo, Maite Ferreiro.