L'Ajuntament de Palma iniciarà el proper dilluns, dia 6 de febrer, les tasques d'asfaltat del carrer Manacor, entre avingudes i el carrer Reis Catòlics. Aquestes feines s'han programat en dues fases: una primera fase a la qual es renovarà el paviment de la calçada en direcció avingudes i que s'executa la setmana que ve i una segona fase a la què es realitzaran les taques de pavimentació de tot el costat de la calçada des d'avingudes en direcció via de Cintura.
Aquestes obres, que suposen una inversió de 128.387 euros, permetran renovar el paviment de 10.274 metres quadrats en aquest àmbit.
Des del proper dilluns, dia 6 de febrer i fins dia 9 de febrer es tallarà l'accés del carrer Manacor des de via de Cintura des de les 9 hores i fins les 18 hores. Per aquest motiu, des de l'Ajuntament es recomana fer servir itineraris alternatius com la sortida des de via de Cintura cap els carrers Barranquilla i avinguda Mèxic de Nou Llevant durant aquests dies.
![Foto de la noticia](https://pictures.lanocion.es/2023/febrero/3/0_640wt/01-plano-senyalizacion-tram-i.-fase-i_page-0001.jpg)
La primera fase de la pavimentació del carrer Manacor entre Reis Catòlics i l'avinguda Gabriel Alomar es perllongarà duran tota la setmana que ve i s'ha planificat en els següents trams:
- Dilluns i dimarts 6 i 7 de febrer: s'asfaltarà tot el tram comprès entre Reis Catòlics i Capità Vila que suposa una superfície de 3.767 metres quadrats.
- Dimecres dia 8 de febrer: s'asfaltarà tot el tram del carrer Manacor entre Capità Vila i Francesc Barceló i Combis, que té una superfície de 3.767 metres quadrats.
- Dijous i divendres 9 i 10 de febrer: s'asfaltarà tot el tram del carrer entre Francesc Barceló i Combis i avinguda Gabriel Alomar que té uns superfície de 3.262 metres quadrats.
En una segona fase, que s'ha programat entre els dies 13 i 17 de febrer, s'asfaltarà per trams tot el tram del carrer Manacor del costat de la calçada des d'avingudes en direcció via de Cintura.