Una delegació de l'Ajuntament de Palma, encapçalada pel director general de Cultura i Turisme, Fernando Gómez de la Cuesta, i el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar, assistirà dimarts a la fira turística World Travel Market, que té lloc a Londres, amb el propòsit de presentar Palma com a una destinació cultural de referència a Europa.
L'objectiu que persegueix l'Ajuntament és convertir Palma com un dels grans escenaris de l'art i de la cultura, de la creació contemporània, però també de la història, la tradició, la gastronomia, l'arquitectura, la música, el teatre i la dansa, i no només a nivell nacional, sinó també a nivell internacional.
Durant aquests dies, la delegació té previst reunir-se amb aerolínies, operadors turístics, empreses del sector i mitjans de comunicació per explicar-los l'estratègia que du a terme la Fundació Turisme Palma 365.
En aquest sentit, cal destacar el bon posicionament de la marca Palma, el seu atractiu com a ciutat cultural i urbana i el gran interès que genera dins del mercat britànic.